Kassagegevens komen niet in Compad – Kassa wordt niet uitgelezen

Wanneer u uw kassa gaat uitlezen en deze gegevens komen niet in Compad kunt u als eerst kijken in Vectron commander of de omzetgegevens uitgelezen zijn. Is dit niet het geval, neem dan contact op met uw kassaleverancier.

Staan deze gegevens wel in Vectron commander dan opent u Vectron Solution. U gaat vervolgens naar het kassa icoontje en klikt hierop.
U klikt “kassalezing” aan en vervolgens op “start“.
De kassa wordt nu alsnog uitgelezen. Gebeurd dit niet, dan wordt het uitlezen direct geblokkeerd. Dit betekend dat het uitlees proces van de eerder afgebroken is geweest. Neem in dit geval contact op het onze helpdesk, zodat wij voor u het afgebroken bestand kunnen verwijderen en u opnieuw de kassa kunt uitlezen.

2019-04-18T12:05:16+02:00|

Mijn debiteur komt niet op de kassa

Wanneer uw uw gegeven doorgestuurd heeft naar de kassa en u mist een debiteur kan het zijn dat het vinkje “Beschikbaar op kassa” uit staat bij deze klant. U kunt dit controleren door de gegevens van deze klant te openen bij debiteur – debiteuren onderhouden – algemeen. Daar ziet u de optie “beschikbaar op kassa“. Het vinkje voor deze optie moet aangevinkt zijn.
Nadat u het vinkje heeft aangezet verstuurd u de artikelen opnieuw naar de kassa via extra – koppelingen. Daarbij zorgt u dat er een vinkje staat bij klanten aan staat. Vervolgens klikt u op de startknop.

Vinkjes beschikbaar op kassa staan aan, maar artikel komt niet op de kassa
Staan alle vinkjes “beschikbaar op kassa aan van dit artikel, maar komt het artikel toch niet aan in de kassa, dan kunt u kijken of het artikel wel in Vertron commander staat. Staat uw artikel wel bij debiteuren maar komt deze toch niet op uw kassa dan raden wij u aan uw kassaleverancier te bellen.

2019-04-18T12:34:58+02:00|

Hoe verstuur ik mijn debiteuren naar de kassa

Wanneer u uw debiteuren door wilt sturen naar de kassa moet u er eerst voor zorgen dat bij deze debiteur het vinkje “beschikbaar op kassa” aan staat. U kunt dit doen door de debiteur te openen bij debiteur – debiteuren onderhouden – algemeen. Daar ziet u de optie “beschikbaar op kassa“. Het vinkje voor deze optie moet aangevinkt zijn.

Vervolgens gaat u in de Compad bakkerij software naar extra – koppelingen
Daar vinkt u “versturen stamgegevens” aan en zet u een vinkje bij “klanten“.
Daarna klikt u op de startknop. De gegevens worden nu doorgestuurd.

2019-04-18T11:56:11+02:00|

Hoe stuur ik mijn artikelen door naar de kassa

Wanneer u uw artikelen door wilt sturen naar de kassa moet u er eerst voor zorgen dat bij de artikelen het vinkje “beschikbaar op kassa” aan staat. U kunt dit doen door het artikel te openen bij artikelen – artikelen onderhouden – verkoop. Daar ziet u de optie “beschikbaar op kassa“. Het vinkje voor deze optie moet aangevinkt zijn.

Staat het artikel ingedeeld in een artikelgroep dan moet deze artikelgroep ook beschikbaar zijn op de kassa. U gaat dan naar:
Artikelgroep – kassagegevens. Bij de kassagegevens zet u beschikbaar op “ja

Vervolgens gaat u in de Compad bakkerij software naar extra – koppelingen
Daar vinkt u “versturen stamgegevens” aan en zet u een vinkje bij “artikelen“.
Daarna klikt u op de startknop. De gegevens worden nu doorgestuurd.

2019-04-18T11:56:27+02:00|

Mijn artikel komt niet op de kassa

Wanneer u uw gegevens doorgestuurd heeft naar de kassa en u mist een artikel kan het zijn dat het vinkje “Beschikbaar op kassa” uit staat bij dit artikel. U kunt dit controleren door het artikel te openen bij artikelen – artikelen onderhouden – verkoop. Daar ziet u de optie “beschikbaar op kassa“. Het vinkje voor deze optie moet aangevinkt zijn.
Staat het artikel ingedeeld in een artikelgroep dan moet deze artikelgroep ook beschikbaar zijn op de kassa. U gaat dan naar:
Artikelgroep – kassagegevens. Bij de kassagegevens zet u beschikbaar op “ja
Nadat u de vinkjes heeft aangezet verstuurd u de artikelen opnieuw naar de kassa via extra – koppelingen. Daarbij zorgt u dat er een vinkje staat bij artikelen aan staat. Vervolgens klikt u op de startknop.

Vinkjes beschikbaar op kassa staan aan, maar artikel komt niet op de kassa
Staan alle vinkjes “beschikbaar op kassa aan van dit artikel, maar komt het artikel toch niet aan in de kassa, dan kunt u kijken of het artikel wel in Vertron commander staat. Staat uw artikel wel bij artikelen – artikelen beheren maar komt deze toch niet op uw kassa dan raden wij u aan uw kassaleverancier te bellen.

2021-12-23T09:03:09+01:00|

Categorieën

Ga naar de bovenkant